Doprava
Doprava zdarma při nákupu na 1 390 Kč

Jak reklamovat?

Postup při reklamaci

Značka Cecotec poskytuje svým zákazníkům nadstandardní servisní služby. V případě poruchy výrobku nebo jakýchkoli jiných problémů využijte služby autorizovaného servisu FIXIT. Pokud jste výrobek zakoupili v síti autorizovaných prodejců nebo na eshopu cecotec.cz, postupujte podle těchto instrukcí:

1. Vypište reklamační formulář na tomto linku: https://rma.fixit-service.com/

2. Připravte výrobek k odeslání do servisu. Vylijte z něj vodu a ze zásobníku vysypte prach. Důkladně výrobek vysušte, očistěte a přibalte kompletní příslušenství.

3. Připravte výrobek k přepravě. Výrobek zabalte do originální krabice. Pokud ji nemáte k dispozici, bezpečně jej zabalte tak, aby se předešlo jeho poškození během přepravy. Návod, jak zabalit výrobek, naleznete ZDE.

4. Do balíčku vložte následující:

  • Výrobek a všechny jeho části (kompletní příslušenství, zásobníky, kabely a podobně)
  • Vytištěnou servisní etiketu (bude automaticky vygenerována po vyplnění reklamačního formuláře)
  • Nákupní doklad

5. Počkejte na kurýra, který zajistí bezplatný svoz reklamovaného výrobku z vaší adresy do servisu.

6. Po vyřízení reklamace vám bude výrobek opět bezplatně vrácen kurýrem na vaši adresu.

 

Více informací naleznete v našem Reklamačním řádu, v Zásadách ochrany osobních údajů či v Obchodních podmínkách.